Koszty wysyłki i czas realizacji zamówienia

Koszty wysyłki:

Uwaga! Ważna informacja:

Z powodu zdarzających się uszkodzeń dostarczanego towaru, obowiązkiem kupującego a jednocześnie jedyną podstawą ewentualnej reklamacji jest sprawdzenie paczki w obecności kuriera pod względem uszkodzeń, zgodności i kompletności dostarczonego towaru. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień należy sporządzić protokół reklamacyjny (zawsze dostępny u kuriera) i przesłać faxem lub mailem do naszej firmy najpóźniej do następnego dnia po dostawie. Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkowało odrzuceniem jakichkolwiek reklamacji. Jednocześnie zapewniamy Państwa, że wszystkie nasze przesyłki są wysyłane kompletne i nieuszkodzone, a ewentualne uszkodzenia mogą powstać jedynie podczas transportu.

Koszt dostawy

1. Dostawa gratis – Klient na terenie Polski, który złoży zamówienie za min. 500,00 zł netto nie ponosi kosztów dostawy.
2. Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem firmy kurierskiej uzależniony jest od wagi paczki i jest podawany przy składaniu zamówienia.
3. Koszt dostaw na terenie Polski dla zamówień, których wartość nie przekracza 500,00 zł netto. Waga paczki do 30 kg dla wszystkich formy płatności – 15,00 zł netto.
4. Koszt dostawy doliczany jest do faktury VAT w osobnej pozycji. Koszt dostawy może być wliczony dodatkowo w cenę zamawianych produktów, jeżeli nie chcą Państwo, aby pozycja przesyłki widniała w fakturze. Prosimy o informację o zmianie sposobu rozliczenia kosztów dostawy w polu "Uwagi do zamówienia" podczas składania zamówienia.

Uwaga! Ważna informacja:

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Sklep www.mopy-ceg.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia:

Dostaw towaru

1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
2. Klient jest obciążony kosztami wybranej dostawy.
3. Klient ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika) niż oferowane na stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kliencie.
4. W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 3 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Klientowi przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
6. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez Strony sposób.

Przedsiębiorca

1. Przesyłki realizowane na terenie Polski dostarczane są poprzez firmy kurierskie: DPD. Dostawa następuje w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki. Szczegóły przesyłki są przedstawione w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w sposób szczegółowo określony w punkcie ŚLEDZENIE PRZESYŁKI.
2. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone.
3. Przedsiębiorca ma obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. Kurier powinien poczekać aż odbiorca upewni się, że towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Odbiorca przesyłki powinien sprawdzić czy:
- paczka jest oryginalnie zapakowana, tzn. czy jest oklejona taśmą firmową i czy taśma nie jest przerwana,
- paczka i jej zawartość nie są uszkodzone.
4. Jeżeli towar uległ uszkodzeniu, Klient ma obowiązek spisania w obecności kuriera, który dostarczył zamówienie, protokołu reklamacyjnego i skontaktowanie się ze sklepem internetowym. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mail sklep@mopy-ceg.pl lub zadzwonić pod numer tel.: +48 22/609-62-35.

Konsument

1. Przesyłki realizowane na terenie Polski dostarczane są poprzez firmy: DPD. Dostawa następuje w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki. Szczegóły przesyłki są przedstawione w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w sposób szczegółowo określony w punkcie ŚLEDZENIE PRZESYŁKI.
2. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone.
3. Konsumentom zaleca się w miarę możliwości sprawdzenie stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera spisanie odpowiedniego protokółu. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: +48 22/609-62-35 bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@mopy-ceg.pl

Śledzenie przesyłki

1. W dniu wysyłki zamówienia Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informacją, który podmiot realizujący dostawę dostarczy towar. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
3. Dane kontaktowe do podmiotów realizujących dostawy:
DPD group Polska. Sprawdź status przesyłki na stronie dpd.com.pl lub zadzwoń na infolinię tel.: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373

Przypominamy również że istnieje możliwość odbioru towaru osobiście w siedzibie firmy w Warszawie przy ulicy Pryzmaty 15, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 16.00.